Andersia Hotel, Poznań
Andersia Hotel, Poznań
cms.banner_img

Bezpieczna Andersia Nasza polityka

21 11 24
22 11 24
Gwarancja najniższej ceny!

#bezpiecznaAndersia

BEZPIECZNA LOKALIZACJA

  • nasz hotel dysponuje pokaźnych rozmiarów lobby hotelowym 600m2 (największym w Poznaniu), w którym wyznaczone są ciągi komunikacyjne według wytycznych GIS ds. COVID-19 w stosunku dwukrotnie większym niż zalecane, także nie musisz obawiać się bliskiego kontaktu z inną osobą;
  • nasz hotel dysponuje 4 windami gościnnymi obsługującymi piętra hotelowe oraz parking, co w z znacznym stopniu eliminuje kontakt z drugą osobą; 
  • nasz hotel to także 1200m2 powierzchni konferencyjnej, z której zostały wydzielone przestrzenie wspólne dla uczestników konferencji według standardów GIS;
  • nasze pokoje hotelowe to jedne z największych w Poznaniu (minimalny metraż pokoju to 26m2);
  • mamy możliwość łączenia pokoi (dwóch obok siebie za pomocą drzwi przejściowych), co ułatwia podróżowanie rodzinne podczas zakwaterowania więcej niż 2 os. w pokoju (według wytycznych GIS). 

BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE

  • zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach;
  • zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich;
  • w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych, recepcjach i restauracjach umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk;
  • zachęcamy wszystkich Gości i pracowników do uśmiechu na powitanie w zastępstwie uścisku dłoni;
  • zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wejściem do restauracji, czy kawiarni hotelowych.

RECEPCJA

  • przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość;
  • wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry;
  • stanowiska recepcyjne odgrodzone są płytą plexi w celu zminimalizowania bezpośredniego kontaktu Gości z recepcjonistami; 
  • dezynfekujemy ladę recepcyjną oraz wózki bagażowe; 
  • przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk - zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej;
  • zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Goście sami obsługują terminale płatnicze zabezpieczone w folie, które po każdym użyciu są dezynfekowane;
  • Goście korzystają z jednorazowych długopisów.

POKOJE

  • każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi 
  • w każdym pokoju znajdują się środki bezpieczeństwa do dezynfekcji rąk;
  • pracownicy działu housekeeping wyposażeni są w maseczki/przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, szlafroki, pościel;
  • na życzenie Gości pokój może być dodatkowo sprzątany podczas pobytu oraz zamgławiany. 

RESTAURACJA

  • zamgławiamy restaurację;
  • codziennie wentylujemy restaurację przez co najmniej 1 godzinę;
  • przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk, jednorazowe rękawiczki oraz maseczki;
  • umożliwiamy Gościom serwis dań bezpośrednio do pokoju; 
  • stoliki rozstawione są z zachowaniem bezpiecznej odległości; 
  • dezynfekujemy stoliki w restauracjach po każdym Gościu;
  • rozszerzyliśmy ofertę Room Service, dając Gościom większą możliwość zamawiania różnorodnych dań bezpośrednio do pokoju;
  • wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.

PRZESTRZENIE KONFERENCYJNE

  • regularnie sprzątamy i zamgławiamy wszystkie sale konferencyjne;
  • dodatkowo podczas przerw na lunch czy przerw kawowych obsługa hotelu może dokonać zamgławiania przestrzeni celem przeprowadzenia ciągłości w utrzymaniu czystości oraz sterylności; 
  • przed salami umieszczone są środki do dezynfekcji rąk;
  • kelnerzy są wyposażeni w maski ochronne oraz jednorazowe rękawiczki;
  • po zakończonym spotkaniu sale są ponownie zamgławianie, a sprzęt - taki jak rzutnik, laptop, włączniki, sterowniki, klamki – dezynfekowane;
  • krzesła konferencyjne ustawiane są w bezpiecznych odległościach;
  • nasze foyer to przestrzeń konferencyjna o powierzchni 330m2 i 6m wysokości.

WELLNESS

  • przed wejściem do strefy Wellness znajdują się medyczne środki do dezynfekcji;
  • stanowisko recepcyjne odgrodzone jest płytą plexi w celu zminimalizowania bezpośredniego kontaktu Gości z personelem; 
  • klamki w drzwiach do szatni są regularnie dezynfekowane;
  • w przypadku chęci skorzystania z urządzeń do ćwiczeń, Gościom udostępnione są specjalne środki do ich dezynfekcji;
  • szatnie i prysznice w strefie Wellness są zamgławiane;  
  • w saunach Goście zobligowani są do siedzenia na ręczniczku;
  • na koniec zsauny są zamgławianie;
  • Goście są zobligowani do umycia ciała mydłem przed skorzystaniem z sauny;
  • w łazienkach znajdują się instrukcje dotyczące prawidłowego mycia rąk mydłem;
  • ręczniki basenowe wydawane są Gościom hotelowym przez Recepcję Wellness, a pozostawione na leżakach są zbierane przez personel do przeznaczonych do tego koszy.

PRZESTRZENIE HOTELOWE

  • w hotelu codziennie, poza standardowym sprzątaniem pokoi oraz przestrzeni wspólnych, dokonujemy „zamgławiania”, które skutecznie i nieodwracalnie dezaktywuje wirusy i bakterie znajdujące się obszarze stosowanego produktu;
  • w hotelowych łazienkach i przestrzeniach wspólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje, jak poprawnie myć dłonie;
  • regularnie dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych i przyciski w windach;
  • wszystkie windy są regularnie dezynfekowane;
  • przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane;
  • ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych;
  • zachęcamy Gości do płatności kartą płatniczą.
Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez RIMC HOTEL MANAGEMENT POZNAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Plac Andersa 3, 61-894, Poznań , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane