Andersia Hotel, Poznań
Andersia Hotel, Poznań
cms.banner_img

Bezpieczna Andersia Nasza polityka

02 10 23
03 10 23
Gwarancja najniższej ceny!

#bezpiecznaAndersia

BEZPIECZNA LOKALIZACJA

  • nasz hotel dysponuje pokaźnych rozmiarów lobby hotelowym 600m2 (największym w Poznaniu), w którym wyznaczone są ciągi komunikacyjne według wytycznych GIS ds. COVID-19 w stosunku dwukrotnie większym niż zalecane, także nie musisz obawiać się bliskiego kontaktu z inną osobą;
  • nasz hotel dysponuje 4 windami gościnnymi obsługującymi piętra hotelowe oraz parking, co w z znacznym stopniu eliminuje kontakt z drugą osobą; 
  • nasz hotel to także 1200m2 powierzchni konferencyjnej, z której zostały wydzielone przestrzenie wspólne dla uczestników konferencji według standardów GIS;
  • nasze pokoje hotelowe to jedne z największych w Poznaniu (minimalny metraż pokoju to 26m2);
  • mamy możliwość łączenia pokoi (dwóch obok siebie za pomocą drzwi przejściowych), co ułatwia podróżowanie rodzinne podczas zakwaterowania więcej niż 2 os. w pokoju (według wytycznych GIS). 

BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE

  • zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach;
  • zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich;
  • w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych, recepcjach i restauracjach umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk;
  • zachęcamy wszystkich Gości i pracowników do uśmiechu na powitanie w zastępstwie uścisku dłoni;
  • zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wejściem do restauracji, czy kawiarni hotelowych.

RECEPCJA

  • przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość;
  • wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry;
  • stanowiska recepcyjne odgrodzone są płytą plexi w celu zminimalizowania bezpośredniego kontaktu Gości z recepcjonistami; 
  • dezynfekujemy ladę recepcyjną oraz wózki bagażowe; 
  • przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk - zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej;
  • zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Goście sami obsługują terminale płatnicze zabezpieczone w folie, które po każdym użyciu są dezynfekowane;
  • Goście korzystają z jednorazowych długopisów.

POKOJE

  • każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi 
  • w każdym pokoju znajdują się środki bezpieczeństwa do dezynfekcji rąk;
  • pracownicy działu housekeeping wyposażeni są w maseczki/przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, szlafroki, pościel;
  • na życzenie Gości pokój może być dodatkowo sprzątany podczas pobytu oraz zamgławiany. 

RESTAURACJA

  • zamgławiamy restaurację;
  • codziennie wentylujemy restaurację przez co najmniej 1 godzinę;
  • przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk, jednorazowe rękawiczki oraz maseczki;
  • umożliwiamy Gościom serwis dań bezpośrednio do pokoju; 
  • stoliki rozstawione są z zachowaniem bezpiecznej odległości; 
  • dezynfekujemy stoliki w restauracjach po każdym Gościu;
  • rozszerzyliśmy ofertę Room Service, dając Gościom większą możliwość zamawiania różnorodnych dań bezpośrednio do pokoju;
  • wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.

PRZESTRZENIE KONFERENCYJNE

  • regularnie sprzątamy i zamgławiamy wszystkie sale konferencyjne;
  • dodatkowo podczas przerw na lunch czy przerw kawowych obsługa hotelu może dokonać zamgławiania przestrzeni celem przeprowadzenia ciągłości w utrzymaniu czystości oraz sterylności; 
  • przed salami umieszczone są środki do dezynfekcji rąk;
  • kelnerzy są wyposażeni w maski ochronne oraz jednorazowe rękawiczki;
  • po zakończonym spotkaniu sale są ponownie zamgławianie, a sprzęt - taki jak rzutnik, laptop, włączniki, sterowniki, klamki – dezynfekowane;
  • krzesła konferencyjne ustawiane są w bezpiecznych odległościach;
  • nasze foyer to przestrzeń konferencyjna o powierzchni 330m2 i 6m wysokości.

WELLNESS

  • przed wejściem do strefy Wellness znajdują się medyczne środki do dezynfekcji;
  • stanowisko recepcyjne odgrodzone jest płytą plexi w celu zminimalizowania bezpośredniego kontaktu Gości z personelem; 
  • klamki w drzwiach do szatni są regularnie dezynfekowane;
  • w przypadku chęci skorzystania z urządzeń do ćwiczeń, Gościom udostępnione są specjalne środki do ich dezynfekcji;
  • szatnie i prysznice w strefie Wellness są zamgławiane;  
  • w saunach Goście zobligowani są do siedzenia na ręczniczku;
  • na koniec zsauny są zamgławianie;
  • Goście są zobligowani do umycia ciała mydłem przed skorzystaniem z sauny;
  • w łazienkach znajdują się instrukcje dotyczące prawidłowego mycia rąk mydłem;
  • ręczniki basenowe wydawane są Gościom hotelowym przez Recepcję Wellness, a pozostawione na leżakach są zbierane przez personel do przeznaczonych do tego koszy.

PRZESTRZENIE HOTELOWE

  • w hotelu codziennie, poza standardowym sprzątaniem pokoi oraz przestrzeni wspólnych, dokonujemy „zamgławiania”, które skutecznie i nieodwracalnie dezaktywuje wirusy i bakterie znajdujące się obszarze stosowanego produktu;
  • w hotelowych łazienkach i przestrzeniach wspólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje, jak poprawnie myć dłonie;
  • regularnie dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych i przyciski w windach;
  • wszystkie windy są regularnie dezynfekowane;
  • przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane;
  • ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych;
  • zachęcamy Gości do płatności kartą płatniczą.
Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez RIMC HOTEL MANAGEMENT POZNAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Plac Andersa 3, 61-894, Poznań Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane