Andersia Hotel, Poznań
Andersia Hotel, Poznań
Regulamin Sylwestra Italo Disco

Regulamin Sylwestra Italo Disco

21 11 24
22 11 24
Niedrigste Preisgarantie!
24 Oktober 2024

Regulamin imprez „Bal Sylwestrowy 2024/2025”,  „Italo Disco” oraz Kolacji Degustacyjnej
w Restauracji Flavoria  - w hotelu Andersia Hotel & SPA, a member of Radisson Individuals

 

1. Postanowienia ogólne

1.1. Regulamin określa warunki uczestnictwa i obowiązki Organizatora, warunki udziału i zasady zachowania się uczestników Sylwestra.

1.2. Organizatorem Balu Sylwestrowego, Zabawy Sylwestrowej ,,Italo Disco” oraz Kolacji Degustacyjnej -   zwanej dalej „Imprezą” jest Andersia Hotel & SPA, a member of Radisson Individuals, mieszczący się pod adresem Plac Andersa 3, 61-894 Poznań (zwany dalej „Hotelem”), zarządzany przez Spółkę RIMC HOTEL MANAGEMENT POZNAŃ SP. Z O.O. NIP 7011067945

1.3. Impreza rozpocznie się w dniu 31.12.2024 r. o godz. 20:00, a zakończy się o godzinie 03:00 dnia 1.01.2025 r., z wyjątkiem Kolacji Degustacyjnej, która zakończy się o godzinie 01:00 dnia 1.01.2025r.

1.4. Impreza odbędzie się na terenie Hotelu.

1.5. Każda osoba dokonująca rezerwacji miejsc na Imprezę staje się uczestnikiem Imprezy (dalej jako „Uczestnik”) i jest zobowiązana do bezwzględnego przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu oraz stosowania się do poleceń służb porządkowych i przedstawicieli Organizatora.

1.6. Akceptacja niniejszego Regulaminu przez Uczestnika następuje z chwilą dokonania rezerwacji miejsc.

1.7. Impreza przeznaczona jest dla osób, które w dniu Imprezy mają ukończone 18 lat.

1.8. Organizator zapewnia bezpieczny przebieg Imprezy wyłącznie, jeżeli wszyscy Uczestnicy przestrzegają postanowień Regulaminu oraz stosownych przepisów powszechnie obowiązującego prawa polskiego.

2. Rezerwacja miejsc oraz noclegów

2.1. Rezerwacja miejsc na Imprezę prowadzona jest tylko i wyłącznie przez Hotel.

2.2. Chęć rezerwacji miejsca można zgłaszać stacjonarnie w recepcji Hotelu oraz

mailowo lub telefonicznie na adres i numer telefonu podany w Ofercie dostępnej

na stronie oficjalnej Hotelu.

2.3. Rezerwacji miejsc można dokonać w cenie podanej aktualnie opublikowanej na

stronie, o której mowa w ust. 2.2. powyżej Oferty. Ceny mogą różnicowane w czasie.

2.4. Organizator zastrzega sobie możliwość do przeprowadzenia okresowych promocji

na rezerwacje pod szczególnymi warunkami.

2.5. Uczestnicy mogą zarezerwować nocleg w specjalnej, promocyjnej cenie – 10% od ceny dnia.

2.6. Rezerwację uważa się za potwierdzoną w przypadku, gdy Uczestnik dokona wpłaty całości kwoty ceny za rezerwację w jednym z wymienionych sposobów:

2.6.1. w postaci transakcji kartą lub gotówką w recepcji Hotelu;

2.6.2. poprzez realizację szybkiej płatności Pay-by-link w ciągu 48 godzin od otrzymania wiadomości
e-mail z linkiem do płatności.

2.7. Niedokonanie wpłaty ceny za rezerwację jest jednoznaczne z rezygnacją z chęci uczestnictwa
w Imprezie.

2.8. Zwrot kosztów za rezerwację może odbyć się tylko i wyłącznie w sytuacji wystąpienia siły wyższej niezależnej od organizatora, uniemożliwiającej organizację Imprezy lub gdy Impreza zostanie odwołana z winy Organizatora. W pozostałych sytuacjach Hotel nie zwraca poniesionych kosztów.

3. Zasady organizacyjne obowiązujące na terenie Imprezy

3.1. Wstęp oraz przebywanie na terenie wydarzenia dozwolone jest tylko dla osób pełnoletnich (mających w dniu Imprezy ukończone 18 lat) posiadających ważny dokument tożsamości ze zdjęciem.

3.2. Organizator informuje, iż ze względu na dużą liczbę Uczestników oraz czas trwania weryfikacji rezerwacji i kontroli bezpieczeństwa zalecane jest, aby Uczestnicy przybyli na miejsce Imprezy
z półgodzinnym wyprzedzeniem tj. o godzinie 19:30.

3.3. Organizator informuje, iż podczas Imprezy Uczestnicy będą przebywać pod wpływem głośnej muzyki oraz istnieje możliwość zastosowania jasnych, stroboskopowych świateł lub pirotechniki mogących w skrajnych przypadkach spowodować uszkodzenia słuchu i wzroku oraz być przyczyną innych dolegliwości. Tym samym każdy Uczestnik bierze udział w wydarzeniu wyłącznie na własną odpowiedzialność.

3.4. Szatnia

3.4.1. Na terenie Hotelu dostępna będzie szatnia dla Uczestników. Pozostawienie w niej odzieży wierzchniej jest obowiązkowe.

3.4.2. Organizator nie odpowiada za wartościowe rzeczy pozostawione w szatni.

3.4.3. Osoba pozostawiająca rzeczy w szatni dostaje numerek. Za zgubienie numerka obowiązuje opłata w wysokości 50,00 zł.

3.5. Organizator nie odpowiada za rzeczy Uczestników pozostawione bez opieki na terenie całego hotelu w szczególności na sali, na której będzie odbywać się Impreza.

3.6. Na terenie Imprezy zabrania się prowadzenia jakichkolwiek działań reklamowych, promocyjnych, sprzedażowych, zarobkowych, agitacyjnych i politycznych z wyjątkiem tych dopuszczonych pisemną zgodą organizatora.

3.7. Organizator utrwala przebieg imprezy dla celów dokumentacji oraz promocji lub reklamy imprezy. Wizerunek osób przebywających na terenie imprezy może zostać utrwalony, a następnie rozpowszechniany dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych na stornie internetowej Hotelu i w mediach społecznościowych. Wejście na teren imprezy jest jednoznaczne z udzieleniem bezterminowej zgody na przetwarzanie wizerunku na potrzeby ww. celów. Odwołanie zgody należy zgłosić w formie mailowej lub w recepcji Hotelu.

 

4. Bezpieczeństwo na terenie Hotelu

4.1. Organizator Imprezy zapewnia Uczestnikom wydarzenia bezpieczeństwo oraz porządek m.in. poprzez:

4.1.1. Zapewnienie ochrony podczas wydarzenia.

4.1.2. Zapewnienie monitoringu (nagrania z monitoringu będę przechowywane przez 7 dni od dnia Imprezy).

4.1.3. Udostępnienie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz apteczki w recepcji hotelowej.

4.2. Uczestnicy Imprezy oraz inne osoby przebywające na terenie wydarzenia zobowiązani są do stosowania się do poleceń służb porządkowych, ochrony, oraz pracowników Hotelu.

4.3. Uczestnicy oraz inne osoby przebywające na terenie Imprezy zobowiązani są do zachowywania się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu własnemu, oraz innych uczestników Imprezy, a w szczególności stosować się do zapisów niniejszego Regulaminu.

4.4. Wszelkiego rodzaju próby niszczenia mienia Organizatora lub cudzego mienia zostaną potraktowane jako zachowania zagrażające bezpieczeństwu.

4.5. Uczestnicy zobowiązani są do korzystania z pomieszczeń zgodnie z ich przeznaczeniem.

4.6. Zabrania się posiadania oraz wnoszenia na teren Imprezy:

4.6.1. Przedmiotów niebezpiecznych, w tym szczególnie broni palnej, pneumatycznej, gazowej, noży, paralizatorów oraz parasoli o ostrym zakończeniu;

4.6.2. Materiałów wybuchowych oraz wyrobów pirotechnicznych, w tym: fajerwerków, kul świecących, rac i innych podobnie działających przedmiotów oraz wszelkiego rodzaju materiałów potencjalnie pożarowo niebezpiecznych;

4.6.3. Własnego alkoholu, środków odurzających i psychotropowych lub podobnie działających;

4.6.4. Pojemników do rozpylania gazów, substancji żrących lub farbujących;

4.6.5. Materiałów reklamowych;

4.6.6. Przedmiotów wytwarzających niewspółmierny do okoliczności hałas, w tym szczególnie wszelkich przedmiotów z napędem mechanicznym lub elektrycznym, laserów lub wskaźników laserowych, lub innych, utrudniających realizację Imprezy zgodnie z jej programem;

4.7. Zabrania się wprowadzania wszelkich zwierząt na teren wydarzenia.

4.8. W przypadku stwierdzenia posiadania przez Uczestnika rzeczy niedozwolonych, o których mowa w pkt. 4.6. służby porządkowe mogą zobligować ich właściciela lub posiadacza do ich pozostawienia w depozycie, lub w razie odmowy ich zdeponowania, do opuszczenia terenu Imprezy.

4.9. Organizator zobowiązany jest do odmowy wstępu lub usunięcia z terenu Imprezy:

4.9.1. osób znajdujących się pod wpływem narkotyków lub jakichkolwiek innych środków odurzających, psychotropowych lub podobnie działających;

4.9.2. osób zachowujących się agresywnie, stwarzających sytuacje powszechnie uważane za naruszenie porządku publicznego lub prowokujących do tych czynów oraz niestosujących się do poleceń.

4.10. Ocena przedmiotów i zachowań wymienionych w punktach 4.8 oraz 4.9 pozostaje w kompetencji służb porządkowych, ochrony i pracowników Hotelu.

4.11. Organizator w zakresie określonym w odpowiednich przepisach prawa powszechnie obowiązującego jest uprawniony do utrwalenia przebiegu Wydarzenia, w szczególności zachowania osób, za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk oraz do późniejszych działań na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa powszechnie obowiązującego.

4.12. Uczestnik ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i zniszczenia powstałe w wyniku jego działania/zaniechania, w tym szkody dokonane na terenie Hotelu lub dokonane pracownikom Hotelu, Uczestnikom oraz osobom trzecim, bez względu na fakt czy szkody zostały dokonane w pomieszczeniach wynajętych przez Zamawiającego, czy też w innych częściach Hotelu. W powyższym przypadku Uczestnik zobowiązany jest do zapłaty odszkodowania na podstawie noty księgowej wystawionej przez Hotel po wydarzeniu w terminie wyznaczonym przez Hotel.

4.13. Uczestnik zwolni Hotel, przedstawicieli i pracowników od odpowiedzialności z tytułu roszczeń osób trzecich związanych lub wynikających ze zdarzeń zaistniałych podczas wydarzenia, za które Uczestnik ponosi odpowiedzialność.

5. Reklamacje

5.1. Wszelkie reklamacje można zgłaszać w formie pisemnej, najpóźniej w terminie 7 dni od zakończenia Wydarzenia, wysyłając je na adres email hotelu.

5.2. Organizator rozpatrzy każdą poprawnie złożoną reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

5.3. Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z realizacją Imprezy będą rozstrzygane polubownie, a w razie braku porozumienia przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.

6. Postanowienia końcowe

6.1. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania imprezy lub zmiany programu z przyczyn niezależnych od Organizatora. W powyższym przypadku Uczestnicy zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (pod warunkiem zostawienia do siebie kontaktu przez Uczestnika). Informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej Organizatora. Uczestnikowi nie przysługuje w takim wypadku odszkodowanie, a jedynie zwrot kosztów rezerwacji.

6.2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy dotyczącej Wydarzenia, jeżeli jest to spowodowane wyłącznie działaniem lub zaniechaniem Uczestnika, lub osób trzecich, jeżeli tych działań lub zaniechań nie można było przewidzieć ani uniknąć albo są spowodowane siłą wyższą, rozumianą jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia (strajki, katastrofa, klęska żywiołowa, wojna, decyzje odpowiednich władz).

6.3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie i ofercie Imprezy bez

wcześniejszego uprzedzania Uczestników.

6.4. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie Internetowej, pod adresem:

https://andersiahotel.pl/hotel/aktualnosci/szczegoly-aktualnosci?NewsID=82411  oraz w recepcji Hotelu.

6.5. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.09.2024 roku i obowiązuje do

dnia 2.01.2025 roku.

6.6. Ostateczna interpretacja niniejszego Regulaminu należy wyłącznie do Organizatora.

Siehe auf der Karte

Um hochwertige Dienstleistungen anzubieten, verwendet der Service Cookies, die im Speicher des Browsers gespeichert sind. Ausführliche Informationen über den Zweck ihrer Verwendung, einschließlich der Verarbeitung von Benutzeraktivitätsdaten und der Personalisierung von Werbung, sowie die Möglichkeit, Cookie-Einstellungen zu ändern, finden Sie in der Datenschutzrichtlinie.
Durch Klicken auf ALLE AKZEPTIEREN stimmen Sie der Nutzung von Technologien wie Cookies und der Verarbeitung Ihrer personenbezogenen Daten durch RIMC HOTEL MANAGEMENT POZNAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Plac Andersa 3, 61-894, Poznań, die im Internet gesammelt werden, wie z. B. IP-Adressen und Cookie-Identifikatoren, zu Analyse- und Marketingzwecken zu (einschließlich automatisierter Anzeigenausrichtung, Messung ihrer Wirksamkeit und Verarbeitung von Benutzerdaten zu Analysezwecken). Änderungen der Cookie-Einstellungen und detaillierte Zustimmungspräferenzen können Sie in den Einstellungen vornehmen.

Datenschutzeinstellungen verwalten
Notwendige Cookies

Cookies, die für den Betrieb der auf der Website verfügbaren Dienste erforderlich sind und das Durchsuchen von Angeboten oder das Buchen von Reservierungen ermöglichen, unterstützen Sicherheitsmechanismen wie die Authentifizierung von Benutzern und die Erkennung von Missbrauch. Diese Dateien sind für das ordnungsgemäße Funktionieren der Website erforderlich. Sie benötigen Ihre Zustimmung nicht.

Analytische Cookies

Cookies, die es ermöglichen, Informationen über die Nutzung der Website durch den Benutzer zu sammeln, um deren Betrieb zu optimieren und an die Erwartungen des Benutzers anzupassen. Durch die Zustimmung zu diesen Cookies stimmen Sie der Verarbeitung von Daten über Ihre Aktivitäten auf der Website zu Analysezwecken zu.

Marketing-Cookies

Cookies, die es ermöglichen, dem Benutzer Marketinginhalte entsprechend seinen Präferenzen anzuzeigen und ihn über Marketingangebote zu informieren, die seinen Interessen entsprechen, einschließlich Informationen über die Aktivitäten des Benutzers, Produkte und Dienstleistungen des Website-Administrators und Drittanbieter. Die Zustimmung zu diesen Cookies bedeutet, dass Ihre Daten zur Personalisierung von Werbung und zur Analyse der Wirksamkeit unserer Werbekampagnen verwendet werden können.

Ihre Einstellungen wurden noch nicht gespeichert