4. Bezpieczeństwo na terenie Hotelu
4.1. Organizator Imprezy zapewnia Uczestnikom wydarzenia bezpieczeństwo oraz porządek m.in. poprzez:
4.1.1. Zapewnienie ochrony podczas wydarzenia.
4.1.2. Zapewnienie monitoringu (nagrania z monitoringu będę przechowywane przez 7 dni od dnia Imprezy).
4.1.3. Udostępnienie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz apteczki w recepcji hotelowej.
4.2. Uczestnicy Imprezy oraz inne osoby przebywające na terenie wydarzenia zobowiązani są do stosowania się do poleceń służb porządkowych, ochrony, oraz pracowników Hotelu.
4.3. Uczestnicy oraz inne osoby przebywające na terenie Imprezy zobowiązani są do zachowywania się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu własnemu, oraz innych uczestników Imprezy, a w szczególności stosować się do zapisów niniejszego Regulaminu.
4.4. Wszelkiego rodzaju próby niszczenia mienia Organizatora lub cudzego mienia zostaną potraktowane jako zachowania zagrażające bezpieczeństwu.
4.5. Uczestnicy zobowiązani są do korzystania z pomieszczeń zgodnie z ich przeznaczeniem.
4.6. Zabrania się posiadania oraz wnoszenia na teren Imprezy:
4.6.1. Przedmiotów niebezpiecznych, w tym szczególnie broni palnej, pneumatycznej, gazowej, noży, paralizatorów oraz parasoli o ostrym zakończeniu;
4.6.2. Materiałów wybuchowych oraz wyrobów pirotechnicznych, w tym: fajerwerków, kul świecących, rac i innych podobnie działających przedmiotów oraz wszelkiego rodzaju materiałów potencjalnie pożarowo niebezpiecznych;
4.6.3. Własnego alkoholu, środków odurzających i psychotropowych lub podobnie działających;
4.6.4. Pojemników do rozpylania gazów, substancji żrących lub farbujących;
4.6.5. Materiałów reklamowych;
4.6.6. Przedmiotów wytwarzających niewspółmierny do okoliczności hałas, w tym szczególnie wszelkich przedmiotów z napędem mechanicznym lub elektrycznym, laserów lub wskaźników laserowych, lub innych, utrudniających realizację Imprezy zgodnie z jej programem;
4.7. Zabrania się wprowadzania wszelkich zwierząt na teren wydarzenia.
4.8. W przypadku stwierdzenia posiadania przez Uczestnika rzeczy niedozwolonych, o których mowa w pkt. 4.6. służby porządkowe mogą zobligować ich właściciela lub posiadacza do ich pozostawienia w depozycie, lub w razie odmowy ich zdeponowania, do opuszczenia terenu Imprezy.
4.9. Organizator zobowiązany jest do odmowy wstępu lub usunięcia z terenu Imprezy:
4.9.1. osób znajdujących się pod wpływem narkotyków lub jakichkolwiek innych środków odurzających, psychotropowych lub podobnie działających;
4.9.2. osób zachowujących się agresywnie, stwarzających sytuacje powszechnie uważane za naruszenie porządku publicznego lub prowokujących do tych czynów oraz niestosujących się do poleceń.
4.10. Ocena przedmiotów i zachowań wymienionych w punktach 4.8 oraz 4.9 pozostaje w kompetencji służb porządkowych, ochrony i pracowników Hotelu.
4.11. Organizator w zakresie określonym w odpowiednich przepisach prawa powszechnie obowiązującego jest uprawniony do utrwalenia przebiegu Wydarzenia, w szczególności zachowania osób, za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk oraz do późniejszych działań na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa powszechnie obowiązującego.
4.12. Uczestnik ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i zniszczenia powstałe w wyniku jego działania/zaniechania, w tym szkody dokonane na terenie Hotelu lub dokonane pracownikom Hotelu, Uczestnikom oraz osobom trzecim, bez względu na fakt czy szkody zostały dokonane w pomieszczeniach wynajętych przez Zamawiającego, czy też w innych częściach Hotelu. W powyższym przypadku Uczestnik zobowiązany jest do zapłaty odszkodowania na podstawie noty księgowej wystawionej przez Hotel po wydarzeniu w terminie wyznaczonym przez Hotel.
4.13. Uczestnik zwolni Hotel, przedstawicieli i pracowników od odpowiedzialności z tytułu roszczeń osób trzecich związanych lub wynikających ze zdarzeń zaistniałych podczas wydarzenia, za które Uczestnik ponosi odpowiedzialność.
5. Reklamacje
5.1. Wszelkie reklamacje można zgłaszać w formie pisemnej, najpóźniej w terminie 7 dni od zakończenia Wydarzenia, wysyłając je na adres email hotelu.
5.2. Organizator rozpatrzy każdą poprawnie złożoną reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
5.3. Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z realizacją Imprezy będą rozstrzygane polubownie, a w razie braku porozumienia przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
6. Postanowienia końcowe
6.1. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania imprezy lub zmiany programu z przyczyn niezależnych od Organizatora. W powyższym przypadku Uczestnicy zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (pod warunkiem zostawienia do siebie kontaktu przez Uczestnika). Informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej Organizatora. Uczestnikowi nie przysługuje w takim wypadku odszkodowanie, a jedynie zwrot kosztów rezerwacji.
6.2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy dotyczącej Wydarzenia, jeżeli jest to spowodowane wyłącznie działaniem lub zaniechaniem Uczestnika, lub osób trzecich, jeżeli tych działań lub zaniechań nie można było przewidzieć ani uniknąć albo są spowodowane siłą wyższą, rozumianą jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia (strajki, katastrofa, klęska żywiołowa, wojna, decyzje odpowiednich władz).
6.3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie i ofercie Imprezy bez
wcześniejszego uprzedzania Uczestników.
6.4. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie Internetowej, pod adresem:
https://andersiahotel.pl/hotel/aktualnosci/szczegoly-aktualnosci?NewsID=82411 oraz w recepcji Hotelu.
6.5. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.09.2024 roku i obowiązuje do
dnia 2.01.2025 roku.
6.6. Ostateczna interpretacja niniejszego Regulaminu należy wyłącznie do Organizatora.